Sprzedaż i rezerwacja miejsc w Poznańskim Centrum Dziedzictwa
Wyciąg z:
- Regulaminu korzystania z usług Bramy Poznania i Galerii Śluza
- Regulamin korzystania z usług w Centrum Szyfrów Enigma
- Podmiotem zarządzającym Obiektem jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa – instytucja kultury Miasta Poznania (zwane dalej Centrum) z siedzibą przy ul. Gdańskiej 2, 61-123 Poznań, o numerach NIP 7781465736 i REGON 301204801..
- Sprzedaż biletów do Obiektu prowadzona jest w kasach Centrum (w tym: kasach w Centrum Szyfrów Enigma oraz kasach w Bramie Poznania ICHOT) oraz za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa na stronie pcd.poznan.pl.
- Poza powyższymi Centrum może uruchomić telefoniczny zakup biletów. Zakup biletów za pośrednictwem telefonicznego kanału sprzedaży możliwy jest na zasadach tożsamych z zasadami obowiązującymi przy zakupie biletów za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa.
- Wysokość cen biletów określają cenniki publikowane na stronach internetowych administrowanych przez Centrum oraz na ogólnodostępnych publikatorach w Centrum Szyfrów Enigma oraz Bramie Poznania ICHOT.
- Centrum zastrzega sobie prawo do kontroli uprawnień do ulg przy sprzedaży biletów lub innych usług, a także przed oraz w trakcie trwania zwiedzania lub wydarzenia, na które obowiązuje bilet. W związku z tym osoby kupujące zobowiązane są do zachowania biletu do momentu zakończenia zwiedzania, wydarzenia lub zakończenia korzystania z dowolnej innej biletowanej usługi Centrum.
- Bilety ulgowe oraz inne o obniżonej cenie nie mogą zostać zakupione lub wykorzystane bez udokumentowania prawa do ulgi.
- Cenniki, o których mowa w ust. 3, zawierać mogą bilety o obniżonej cenie, przysługujące grupom osób spełniających określone warunki liczebności lub warunki liczebności i innych uprawnień, takie jak:
- bilety grupowe, przysługujące grupom liczącym powyżej 9 osób;
- bilety rodzinne, przysługujące grupom liczącym maksymalnie 5 osób, wśród których znajdują się maksymalnie dwie osoby pełnoletnie;
- bilety rodzinne wspólne na Ostrów Tumski, przysługujące grupom liczącym maksymalnie 6 osób, wśród których znajdują się maksymalnie 2 osoby pełnoletnie i 4 do 15. roku życia;
- inne bilety o cenie warunkowo obniżonej, udostępniane do sprzedaży w ramach oferty programowej Centrum.
- W przypadku udostępnienia przez Centrum biletów bezpłatnych na zwiedzanie lub wydarzenie Centrum zastrzega sobie prawo do ograniczenia dystrybucji biletów do dystrybucji poprzez kasy Centrum. Osoby upoważnione do korzystania z biletów bezpłatnych mogą być obowiązane do osobistego odbioru biletów w kasach.
- Ceny biletów podawane są w złotych polskich.
- Centrum zastrzega sobie prawo do prowadzenia okresowych akcji promocyjnych.
- Sprzedaż biletów w ramach akcji promocyjnych może być każdorazowo regulowana odrębnymi zapisami formułowanymi w odrębnych regulaminach dotyczących promocji. W przypadku kolizji postanowień regulaminu dotyczącego promocji z niniejszym Regulaminem pierwszeństwo mają postanowienia regulaminu dotyczącego promocji.
- Opłatę za bilety można wnieść, korzystając z następujących sposobów płatności:
- w kasach Centrum: gotówką lub za pomocą karty płatniczej;
- za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa: wydając polecenie przelewu bankowego lub korzystając z udostępnionego przez Centrum narzędzia płatności pay-by-link lub innego udostępnionego przez Centrum narzędzia płatności internetowych (e-payment).
- Bilety na zwiedzanie Ekspozycji oraz na inne wydarzenia w Obiekcie uzyskują ważność w określonym na bilecie dniu i godzinie i są ważne przez czas zwiedzania lub uczestnictwa w wydarzeniu.
- Zakup biletów za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa jest jednoznaczny z utworzeniem w systemie zamówienia zobowiązującego do dokonania płatności i utworzeniem w systemie rezerwacji miejsc.
- Zakup biletów za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa z płatnością za pomocą polecenia przelewu bankowego zobowiązuje osobę kupującą do dokonania płatności w terminie do 3 dni roboczych; w przypadku braku dokonania płatności zamówienie nie zostanie zrealizowane, a rezerwacja miejsc może zostać cofnięta.
- Zakup biletów za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa z płatnością za pomocą udostępnionego przez Centrum narzędzia płatności pay-by-link lub innego udostępnionego przez Centrum narzędzia płatności internetowych (e-payment) zobowiązuje osobę kupującą do dokonania płatności w terminie do 25 minut od momentu utworzenia zamówienia; w przypadku braku dokonania płatności zamówienie nie zostanie zrealizowane, a rezerwacja miejsc może zostać cofnięta.
- Zakup biletów za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa z płatnością za pomocą polecenia przelewu bankowego możliwy jest z minimalnie siedmiodniowym wyprzedzeniem.
- Zakup biletów za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa z płatnością za pomocą udostępnionego przez Centrum narzędzia płatności pay-by-link lub innego udostępnionego przez Centrum narzędzia płatności internetowych (e-payment) jest możliwe z minimalnie dwugodzinnym wyprzedzeniem.
- Korzystanie z płatności przy pomocy udostępnionego przez Centrum narzędzia płatności pay-by-link lub innego udostępnionego przez Centrum narzędzia płatności internetowych (e-payment) może wiązać się z koniecznością akceptacji dodatkowych zasad i regulaminów wymaganych przez operatora płatności.
- Przy zakupie biletów za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa osoba kupująca zobowiązana jest do podania następujących danych:
- adres e-mail,
- imię i nazwisko,
- kraj,
- numer telefonu.
- Osoba kupująca wyrażająca wolę otrzymania faktury VAT zobowiązana jest dodatkowo do podania następujących danych:
- pełna nazwa kontrahenta,
- adres siedziby,
- numer NIP.
- Osoba kupująca wyrażająca wolę otrzymania faktury VAT zobowiązana jest do wyrażenia tej woli oraz podania danych, o których mowa w ust. 19 oraz ust. 20 przed sfinalizowaniem procesu zakupu biletów, zarówno w przypadku zakupu w kasach Centrum, jak i za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży biletów Poznańskiego Centrum Dziedzictwa.
- Liczba osób zwiedzających lub uczestniczących w wydarzeniach organizowanych w Obiekcie jest ograniczona. Zakup biletów oraz rezerwacja miejsc są możliwe pod warunkiem dostępności miejsc.
- Osoby dokonujące płatności za pośrednictwem banku zagranicznego powinny uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego. Centrum nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe opłaty naliczane przez zewnętrznych operatorów, niepowiązanych z systemem sprzedaży biletów Centrum.
- Bilety na zwiedzanie Ekspozycji lub inne wydarzenia zakupione za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży mogą występować w formie elektronicznej; są wówczas wysyłane osobie kupującej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- W przypadku zwiedzania Ekspozycji lub wydarzeń, na które nie uruchomiono biletów w formie elektronicznej, lub w przypadku wystąpienia trudności z odbiorem biletu w formie elektronicznej osoba kupująca powinna odebrać bilet w formie fizycznego wydruku w kasach Centrum.
- W celu odbioru w kasach Centrum biletu zakupionego za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży niezbędne jest przedstawienie w kasie Centrum dokumentu sprzedaży lub podanie numeru dokumentu sprzedaży.
- Osoba odbierająca w kasach Centrum bilet zakupiony za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży powinna zgłosić się do kasy Centrum nie później niż na 10 minut przed terminem podanym na bilecie.
- Centrum zastrzega sobie prawo do swobodnego zarządzania dostępnością miejsc na zwiedzanie Ekspozycji lub poszczególne wydarzenia w różnych kanałach sprzedaży.
- Centrum zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży internetowej w każdej chwili bez podawania przyczyn.
- Brak możliwości zakupu biletu za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie oznacza braku biletów w kasach Centrum.
- Zwrotu zakupionego biletu można dokonać najpóźniej 14 dni przed terminem wskazanym na bilecie.
- Informacje o woli dokonania zwrotu przyjmowane są osobiście w kasach Centrum lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@csenigma.pl lub rezerwacja@bramapoznania.pl.
- Przesłana pocztą elektroniczną informacja o woli dokonania zwrotu powinna zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko lub nazwa instytucji,
- dokument zakupu (faktura lub w przypadku sprzedaży gotówkowej paragon),
- numer rachunku bankowego, na który ma być dokonany przelew.
- W przypadku zwrotów dokonywanych poleceniem przelewu bankowego zwracana kwota jest umniejszana o koszt operacji bankowej.
- Centrum ustala koszt, o którym mowa powyżej, na 3 zł dla poleceń przelewu rozliczanych w systemie ELIXIR na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dla poleceń przelewów zagranicznych, rozliczanych w innych systemach, koszt może ulec zmianie.